16.56 14 oktober

Har ingen träning idag. Det känns bra att onsdagar får bli mig vilo dag. passar bra eftersom det är mitt i veckan :) 
Trodde dock att petter inte heller hade någon träning men hans tränare smsade i morse och sa att dom hade det. snyft. Jaja, en anledning för mig att plugga! 
Engelska provet idag gick jätte bra! Det blir ett vg antar jag, kaaanske ett mvg :) får se, späääännande! 
Imorn har vi hemkunskap, det är bara G frågor men jag kan ingenting! no well
Idag var jag även med på idrott för första gången på tre veckor! skönt :D först stukade jag ju foten, sen har jag varit sjuk. Vi hade styrka, yeaahh. 8F in action!
Nu ska jag nog plugga hemkunskap. eller nej, jag vill se på andra avenyn.. ähh vi får se :D
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0