HEJ TJA TJENA

Har inte bloggat, men jag har en skit bra anledning! Det har inte hänt något speciellt. 
Förutom att jag hade tyska prov i onsdags. Ja, ni hör väll hur sjukt kul det låter! :D 
Tror jag får G iaf, har haft lite problems med tyskan och med läraren (heheheheheheh) men nåja, jag tror provet gick bra :) 

Jag har nyss sett en film, adventureland. Den var helt okej. Lite seg, men lite skön så där att kolla på ;) haha.

jag borde egentligen plugga so, eftersom att jag har ett stort prov imorn och jag vet ingentiiiiing! men nej, jag har inte orken till det. 
förresten, så hade jag 4 poäng från mvg på engelskan. liiiiiiiiite smått irriterad blev jag.. ville  bara berätta det. 

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0