lördag 18.19

HEJ :D 
igår fick vi äntligen höstlov! det var efterlängtat. Jag hade även so prov, det kändes oväntat bra :D Efter skolan lekte jag med petter, vi drog hem till mig och jag fixa mig, sen cykla vi till martin och hade trelvigt med lite folk ;) 
Idag åkte petter iväg på match rätt tidigt. 
Så jag trampade iväg på min rosa söta cykel till fanny, vi tog ett långt bad, och bastade och gjorde hår in packning osv, sånna saker som tjejer gör ibland :D as mysigt! skönta att prata lite också! älskar fanny!!  och hon är en underbar tjej!
Cykladade hem, förmodligen sista gången jag cyklade på min underbara cykel, nu åker den antagligen in i garaget! Är för lat för att cykla i oktober :P 
Jag åt i alla fall en super god middag med mamma!!! MUMS! 
Ni har jag nyss lockat mammas hår (IGEN) hon ska ut och äta med sina tjejkompisar :) sööt blev hon! 

Jag är ensam hemma ikväll, vilken är skööööööönt. ska nog bara ta det lugnt. orkar inte göra något.

Jo, nu ska jag skriva lite på min fantasy, som ska vara klar tisdag efter höstlovet. Men det är faktiskt rätt kul! 
Pussssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0