ojoj

ops. dåligt med inlägg. wellwell
i lördags tränade jag friidrott, skiit jobbigt. världens träningsvärk. Sen åkte jag och petter hem till mig och jag fixade mammas hår för hon skulle på återträff med sin gamla klass typ, fan vad kul det verkade :O hon blev iaf skit söt i håret :D STOLTFACE. Sen åkte vi hem till petter och lagade taccos! han var själv hemma :) hihi. super gott! 
Sen drog vi till fanny och hade kul. haha, mycket kul. trevligt upplevelse. jag älskar petter.

på söndag gick vi upp ganska tidigt och petter åkte på match och jag åkte hem. Sen åkte jag till lugnet med caroline och badade :D sköönt. sen kollade på på hockey i tyo 4 minuter. viktigt. Sen skjutsade söta monica (carolines mdre) mig och petter till chic, tjockade oss med pizza, eller kebab blev det faktiskt. v Sen bakade vi snickerskaka!!!!!!!!! väldigt värt! perfekt blev den iaf :D

nu ska jag duscha en varm lång dusch, skönt efter dagens friidrotts träning. :) sen plugga, och sen sova :) godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0