dag 1 avklarad, bara 40 kvar

ja, det är "bara" 40 skoldagar kvar. När jar började räkna var det 80, så det känns skönt att det har gått hälften iaf.
Fick sluta två, hade inge elevensval, skönt med lite mjukstart sådär ;) När jag kom hem satt jag mig i solen, och gud vad varmt det var! super härligt! :D
jag och petter gjorde pannkakor. (gud, ni måste tro att det ända vi äter är vofflor och pannkakor)
ja, termometern stämmer! fast,,,,,, solen lyste precis på den, så den blev väll ganska varm, men ändååååååååå!
Nu ska jag ut och springa i det fina vädret, hade velat haft någon med mig, men det får nog bli jag, vägen och min ett år gamla musik lista, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0