TJENA!!!

Idag var jag på min första körkortslektion, den var rolig och alla lektioner kommer vara klara sista april, dock inte provet, men det kan man ju göra på en gång efter :D Sprang igenom stan också och köpte present till fanny och sololja :) OCH ett måste till sommaren, vanilj parfymen!!! huhu.

åhhh, jag fick sms av mamma nyss som är fast i birmingham. På grund av askan från islands vulkan så har alla flyg ställts in, och hur länge vet man inte. Iaf så skrev hon att hon hade köpte två klänningar, ett par byxor, och en t-shirt. YES! saknar dig mamma. 

Ikväll ska några tjej kompisar komma hit, sen drar vi ut. 
HA EN TOPPEN FREDAG! PLUGGA INTE

Kommentarer
Postat av: jonna

svar: Men fyyy faaan vad äckligt! Då har jag suttit i någon annans kiss. Det var en ny upplevelse. Härligt

2010-04-16 @ 19:17:45
URL: http://jonnasjoberg.bubbleroom.se
Postat av: hanna

dagens outfit tävling på bloggen anmäl dig !!

2010-04-17 @ 10:18:59
URL: http://hannahjanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0