min värsta och läskigaste morgon.

Det börjar med att jag har fått ett brev från dalarnas fotbolls förbund där det står att jag är avstängd 31/8-13/9 , vilket är två veckor! Jag blev väldigt upprörd, förbannad och ledsen. Jag orkar inte skriva om det med här. Allt är bara så jävla överdrivet.
Sen när mamma precis har åkt och jag sitter och kolla mig i spegeln så ser jag nåt i ögonvrån ute på gatan, eftersom det inte brukar vara någon på våran gata på morgon och eftersom jag är väldigt nyfiken så kollar jag ut, och där står en gammal tant i en orange morgonrock, under morgonrocken har hon byxor och på fötterna har hon herr skor. När jag kollar på henne börjar hon kolla mig rätt in i ögonen. Jag blir väldigt rädd och gömmer mig bakom min gardin som man ser i igenom. Hon fortsätter att stirra på mig och går fram och tillbaka. Efter ett tag vänder hon och går bort från huset. Jag kollar så att hon verkligen gick iväg, och sedan tog jag mina saker och gick ner. När jag kommer ner i hallen står hon utan för min dörr. Ja, tant fan måste ha sprungit till min dörr när hon sett att jag gått. Man ser inte ordentligt genom min dörr utan man ser mest färger, jag såg den oranga färgen och såg hur det rörde sig, då låste jag dörren fort som fan, och då såg jag hur hon röck till och sen gick där ifrån, då sprang jag till ett annat rum där man ser våran uppfart, och där såg jag henne gå snabbt. När hon kommit bakom en buske (som jag ser igenom från mig) så börjar hon springa. Jag ringde mamma och var livrädd men jag var ju så illa tvungen att gå ut och ta moppen och åka till skolan, så det var vad jag gjorde medans jag var helt sjukt rädd.
(kommer att åka samtidigt som mamma i morgon bitti och resten av veckan. urs!!!!!!!!!!! tänk er själva!

Kommentarer
Postat av: Hanna Lans

Men gud fifasenn jag blev jätterädd när jag läste ! :o

Åk med mamma varje dag så hon inte gör ngt! shit läskigt! <3

2010-08-31 @ 19:49:50
URL: http://hannalans.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0