ett rent helvete.

ja, det är precis vad det är. Funderade om jag skulle dela med mig av det här på bloggen men så kom jag på att det är en stor del av mitt liv och jag skriver om mitt liv så, jag jag tycker jag ska det, kanske inte i exakt detalj men kortfattat. Jag har fått nog helt enkelt, på mina tränare. Det var mycket tjafs förut men så blev det lugnt, det har inte blivit bra, det är mer att man låter det gå, alltså "okejdå det får väll vara såhär." Det är så mycket men nu har jag bestämt mig(?) kommer inte träna något mer med dom, vet inte hur jag ska göra men sm blir det sista, antar jag. jag hoppas det finns en annan lösning. Alla kanske inte förstår men jag måste få skriva av mig lite. Mina ögon är helt röda, det finns inte ett spår av andra färger i dom för jag har gråtit så mycket, och mitt huvud dunkar och hatet bubblar som en bubbel pool. För 15 min sen var jag helt inställd på att inte åka med till sm vilket jag har varit sedan jag lämnade träningshallen. eftersom det hände lite saker där som fick mig att få nog. Tanken på att åka dit och (...................kan inte säga det jag vill säga här eftersom någon kanske läser detta) men jag hade sådan olust. Jag ville tävla men jag ville inte vara där. Skulle jag inte åka med skulle jag säkert aldrig få komma tillbaka och träna, vilket jag kanske inte heller vill(?) iaf inte om det forsätter. Men nu har jag bestämt att åka till sm och göra det bästa av situationen. Försöka ha kul med mina underbara vänner! okej, nu har jag skrivit av mig. Nu ska jag packa lite, sen sova. Men jag ska inte till skolan imorn så det är rätt lugnt. Jag åker klockan 13.00 imorn. Innan det hoppas jag det blir donken med mamma, perfekt uppladdning innan tävling ;)



i'm going to jump high. huhu

Kommentarer
Postat av: maja dahlqvist

åååå sanna jag förstår hur de är alltså!! man blir ju €bara för matt helt sjukt dumma i huvudet vissa får va!!!!!! MEN LYCKA TILL SNOPP DU ÄR BÄST KÖÖÖR HÅÅÅÅÅRT PÅ SM OCH ALT!!!! JAG SAKNAR DIIG! <3333

2010-02-26 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0