happy

yes i'm happy. Tävlade idag, och det gick bra, vilket det inte har gjort sedan ryggskadan! Hoppade 2.57 på staven, kom trea och får då också åka med till SM, yes! :D Hade tyävärr sjukt ont i halsen så jag knappt kunde andas, men jag sprang 60m iaf och det gick väll sådär, det kändes bra men det var bara 8.61 (inte bra) tror jag gick till final men jag hade för ont i halsen för att kunna springa den. Jag är nöjd iaf! :D
Nu ska jag ta det lite lugnt och sen ska jag göra mig klar för att åka och äta med älskling! skojsigt =) 
Grattis till Hanna Jansson också som persade tre gånger och hoppade 3.13 på staven! Vet inte vart hennes energi kom ifrån ;)
finns inget sötare!

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi tack sanna du hoppade sjukt bra !!! :D

fett kul att du får hänga med till sm då blir de minst en decimeter högre :) <3

2010-02-13 @ 21:56:01
URL: http://hannahjanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0