vart är min röst?

HEJ. Blev hemma idag, är fortfarande sjuk, och min röst har för tillfället sprungit iväg, kan knappt prata, aja, den kommer nog tillbaks efter att jag druckit en kopp te. 

Vaknade tidigt, hlav 9! Undrade då vad jag skulle göra hela dagen, men så kom jag och tänka på att Petter hade sagt "Har du aldrig tänkt på att ställa sängen där, datorn där osv......." Så det var precis vad jag gjorde, jag möblerade om, det blev faktiskt snyggt! OCH jag är så STOLT jag hämtade elborren, och borrade ur alla skruvar och drog ur alla spikar, och spikade sedan upp allting på andra ställen när jag var klar med möblerna. Jag tycker det var duktigt gjort. Hoppas Petter blir stolt när han kommer hit sen :) Och mamma om du läser det här, så få ingen hjärtattack, det blev bra och jag har inte rivit några väggar, och inte spikat upp spegeln på den sköra väggen, I promise! 

Nu ska jag kolla på the blind side som jag aldrig gjorde igår. 

See y0u



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0