wika

Har varit i Vika i några dagar. Solat, badat, åkt båt, ätit och haft det allmänt bra. Nu har jag varit med feli i några timmar vi har städat på hennes mammas jobb, pratat och sett på en as bra film. The ugly truth. Sjukt rolig, om du vill skratta så se den!
Nu är peace & love slut också, skönt hehe. Nu är alla hemma igen.... Jag och Petter hörde Jay-Z ändå bort till Vika igår vi. Varför köpa biljett när man kan höra från vika... (haha)
Imorn börjar allvaret. Börjar som sagt att jobba imorn, helt själv. Jag vet att jag har sagt det flera gånger(?) men jag är jätte nervös och jag tycker faktiskt att det är coolt att jag ska stå där helt själv. Fast jag är ju inte själv hela tiden, men i två timmar, och så ska jag stänga själv, wish is cooolt
här är några väldigt söta bilder på mig och petter när vi vaknade i förrgår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0