gris gris

hej.... jag hade tid hos doktorn idag kvart över elva imorse. doktorn var olyckligt vis snygg och ung (typiskt), så där låg jag, smått generad, nyvaken, äcklig och visade upp min armhåla full med äckliga såriga utslag, och hårig var armhålan såklart, har ju inte kunnat raka mig på typ en vecka. tyckte lite synd om doktorn....
Jsg har iaf svinkoppor. Fick inget penecelin utan en kräm eftersom jag inte har nån infektion i kroppen, hoppas det går över fort. Krämen var silvrig, det var coolt.

Kommentarer
Postat av: anna-maria

Åhnej, jag hatar svinkoppor. Jag gick också till en doktor. Men han gav mig pencillin och innan hade jag köpt en silvrig kräm. Men han sa att krämen var INTE bra eftersom att det täffte igen. Man ska tydligen torka ut dom. Efter 4dagar med pencillin så försvann mina öckliga minigrisar XP

Hoppar du mår bra nu!!??

Kram

2010-06-30 @ 18:48:41
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0