ja, jag vet

jag är en dålig uppdaterare. Men det händer ingenting fötutom:
  • Petters lag vann mot avesta igår med 5-1, petter gjorde fyra mål, dock var två straffar, men det räkna ju ändå!
  • Jag har blivit en stor tjej och skaffat bankomatkort, yeah!
  • Jag har fixat alla "tillbehör" till skolavslutningen, dvs ett par skor, lånar av renee, min "lotsas mamma" då jag aldrig använder högklackat annars och tycker det är onödigt att köpa. Och så har jag fått sånna här gelè/silikon kluttar att ha på tuttarna istället för bh eftersom min klänning går ner så långt i ryggen och mina små bröst som inte är mycket till världen får inte sån fin form (hehe) utan bh.
  • betygen sätts imorn
  • vi i våran klass har bestämt oss för att tälta onsdag till torsdag innan skolavslutningen vilket kan sluta väldigt kul!
  • Petters syster har kommit hem från Turkiet och hon var svart. Hon var så brun och fin och jag är lite smått avundsjuk.
  • Jag och Petter hade 11 månader igår

Nu ska jag kolla på Kif - brage (petters lag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0