7+

kom hem från träning för en timme sen, det gick bra, tränade mest häck. Och jag ska (hör och häpna) tävla i det i helgen! Har inte vågat gjort det sedan ryggskadan. Har nog mest varit rädd för att det ska gå dåligt, men nu är det sista tävlingen för säsongen så nu får det gå som det går :)

Första skoldagen idag, jag plågade mig igenom den som vanligt. Men det var 7+ grader idag. YES! the spring is the way! Nu ska jag plugga mitt värsta ämne, tyska..........................

justja!
Gissa vem som fick diplom för att ha svarat rätt på 13/15 frågor på någon no-fråge sport? Jo jag! haha. jag och Marcus fick pris för att vi var bäst i klassen. lalalala, vad cool jag är. Ska lätt sätta upp det på väggen!

see you



den här veckan förra året åkte jag och mamma till egypten. Den värmen, vilan, brännan, semestern skulle sitta ganska skönt nu!

godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0