bilder del 1 UISM

poolen
stadium arena
stor var den!
palles heat.
jag och hanna
me
söta palle
staven
hanna
duktiga hanna kom trea på staven
skulle vilja lägga ut alla roliga bilder vi tog på siri och erikas rum den här kvällen,
men det är risk för att jag få hård stryk på träningen då. det var inte dom vackraste bilderna
hihi. jaa jaa...
en sjuk kille. han hoppade 5.06 i stav, vilket är väldigt ovanligt högt för er som inte vet. Han är lite av
min idol just nu...
avslutande bilden, haha.
grattis till erika som fick sm guld i höjd, sjutk bra jobbat! :D
Och grattis till alla i falun som gjorde så bra ifrån er! gillar er alla!
jag har haft en toppen helg! :D

Kommentarer
Postat av: hanna

tack sanna du var skit bra !!!

får jag kopiera några bilder och lägga ut på min blogg, men skriva att de är dina ? :)

2010-03-01 @ 16:36:40
URL: http://hannahjanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0