mamma har varit på spa....

mammsen har varit på spa med jobbet, och hon fick/köpte med sig lite roliga saker hem, hihi
hud krämen och skummet är inte där ifrån det är från Åhlens, super bra. Det blir jätte
mysiga bubblor i vattnet, huhu. Tvålarna fick jag och petter :D
söta.
tjaaaa, jag heter sanna!
en ansiktsmask som tydligen var svart. hehe
badsalt, det har jag inte använt än, men det luktar jätte gott. lägg det på minnet,
utifall.... och body scruben är från the body shop, den är jätte bra!
Sen köpte hon te, haha. Det är det godaste jag har druckit ever! Vaniljsmak. mmmmmmh!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Det lät skönt!

har du testat vanilj/persika?

det teet är så gryymt gott! :P

2010-03-16 @ 21:28:00
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0