onsdag

hejsan! Igår sov jag och petter till ett, det var riktigt skönt. Och så bestämde vi oss för att åka iväg till sumo tutten (kupolen) vi gick runt där och kikade, fikade och chillade. sen kom mamma och hämtade oss och hon hade 5 vanilj semlor med sig! yes! Vi åkte hem till min brors nya lägenhet som han har flyttat in i med sin flickvän. och det var faktiskt super fint där, visste inte att min bror hade sådana talanger när det gällde inflyttning :o .... fast hans flickvän kanske hade lite med det och göra..... hmmmm........

nu till det viktiga: vi åkte och kollade på min blivande bebis, (en moppe) ååhh den var så fin! hihihi.



hihi! mamma ringde nyss och hon sa att vi skulle köpa den, yes yes yes! sååå snygg :D
beta ark, huhu såklart samma som petter hade, tönt som jag är ;)

lekte med fampis igår också, mycket trevligt. åt god kladdkaka som hon hade gjort. Och sen sov jag hos henne :) ocn nu ska vi nog gå upp och äta upp kladdkakan som finns kvar :D MOHAHAHAH
idag får vi se vad vi hittar på ;)

see y0u


Kommentarer
Postat av: siri

shit vad snygg sanna! även fast den inte är rosa höhö ;-)

2010-03-13 @ 23:22:37
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0