överraskning!

Jag blev inte själv här ikväll! Min älskade älskling plingade på dörren och överraskade mig precis när melodifestivalen hade börjat! Han är världens snällaste! Hade gått hit i kylan, för min skull. åh, älskade sötis! Så då blev min kväll mycket mysigare! Nu måste jag sova för jag ju tävla imorn, 09.45 går min första start.(60m häck) Jag är jätte nervös! Har inte sprungit häck på ett år! (?) Men godnatt med er människor!
Och grattis till anna bergendahl också! Hennes låt är riktigt bra, men jag tycker keep on waking skulle passat bättre :) no well cykel ställ.

Kommentarer
Postat av: siri

IHHHHHH VAD SPÄNNANDE hihi LYCKA TILL SANNA :D

2010-03-13 @ 23:21:19
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0