sötis petter!

Den här låten spelade min älskling för mig igår och sa "Det har är lite likt vad jag känner för dig sanna"
Jag har salt i hela håret och sand i sandalen
Glassen smälter i min mjuka strut
Jag glider på stranden
Flickorna e nästan nakna
Så ser jag dig ligga där och glöda i solen
Och jag faller hejdlöst när du ler mot mig
Skynda fort ner i vattnet!
Jag måste ner och kyla av min grej
Så där står man på knä i de blå men han där nere e vild 
och ger sig inte ändå
Plöstligt hör jag ett flin och ser din roade min
Där du sitter glatt och, hejar på!


Jag e så heeet, så het! 
Kan ingen svalka mig?
Aldrig att jag klarar det här!
Så heeet, så het! 
Kan ingen svalka mig?
Ta hand om mig när jag faller, jag ramlar omkull!
Fatta att jag inte faller, för att jag e full!

Solen går ner och alla glödheta kroppar
Samlas och blandas med varandra på stan'
Jag vill också få blandas!
Men jag kan inte hitta dig...
Så står du där plötsligt med ditt solblekta hår
Och bara frågar mig, om jag vill följa me Till ett lugnare ställe? 
Där du och jag kan få vara ensamma...
Det går en stöt genom hela min kropp, du och jag på en strand och i mitt blodomlopp 
går allt med dubbelfart, jag ska få känna dig snart och allting känns så jävla... 
UNDERBART!

Jag e så heeet, så het! 
Kan ingen svalka mig?
Aldrig att jag klarar det här!
Så heeet, så het! 
Kan ingen svalka mig?
Ta hand om mig när jag faller, jag ramlar omkull!
Fatta att jag inte faller, för att jag e full!

Jag e kär o yr de e inte jag som styr vi snubblar in i varannn lite grann!
Vakna du drömmer! De e nåt som du glömmer...
Att ingen kan få ha de så bra...
Jag e kär o yr de e inte jag som styr vi snubblar in i varandra igen!
Jag kan inte fatta, att jag får vara med dig här, oooch nu!!
Jag e så heeet, så het! 
Kan ingen svalka mig?
Aldrig att jag klarar det här!
Så heeet, så het! 
Kan ingen svalka mig?

Jag e så heeet, så het! 
Kan ingen svalka mig?
Aldrig att jag klarar det här!
Så heeet, så het!
Kan ingen svalka mig?

Jag e så heeet, så het! 
Kan ingen svalka mig?
Aldrig att jag klarar det här!
Så heeet, så het!
Kan ingen svalka mig?
Ta hand om mig när jag faller, jag ramlar omkull!
Fatta att jag inte faller, för att jag e full!

Ta hand om mig när jag faller...

huhuhuhu, tötis. vacker låt, vacker låt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0