jag är så glad!

FAST NEEE. Jag klarade inte teori provet. DET VAR JÄTTE SVÅRT. jag är så besviken. Måste vänta en vecka till, så jävla onödigt och drygt. Jag fattade ingenting av frågorna och dom var helt omställda och konstigt formulerade bara för att göra en förvirrad. Inte vet jag riktigt vad det var jag inte kunde heller, så jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på. Och det värsta var att jag verkligen trodde att jag skulle klara det, sen tryckte jag på "rätta" knappen och så kom det fram: "Vill du rätta?" jag tröck "Ja" och så kom det upp en till: "Är du helt säker på att du vill rätta?" Och så tryckta jag ja, och blev lite irriterade och så kom icke godkänt upp. SURT
Ska gråta lite mer. Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Anna-Mariaannamaria

är det teoriprov i moppe?

Synd att det inte gick bra!

2010-05-11 @ 18:45:22
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0