lite sur

lite sur sådär, fick inte sova hos petter för det var försent. Jag som ville trösta honom, han går igenom en jobbig period (hehehehehe) han fick två gula kort på sin match idag. För er som spelar fjollboll (innebandy) eller soff potatisar så innebär det att han blir avstängd nästa match. jobbigt jobbigt. Kämpa på älskling!!!

För övrigt leker livet och jag har blivit en miljö förstörare då jag tar alla omvägar som går med mopeden för att få köra lite mer, förlåt folket!
MEN GUD! Nu måste jag lägga mig och läsa. Vi ska läsa en engelskbok i skolan och jag tog en som handlar om judar och hitler för jag tycker det är kul att läsa om det. Alltså, jag tycker inte det är roligt det hitler gjorde, jag ser det bara intreessant att läsa om något så sjukt och hur allt gick till. Den är faktsikt bra! Så nu måste jag sluta skriva och läsa!
HEJDÅ!


så här såg mitt glädje tjut ut när jag gick ut från provsalen idag! tötis jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0