äckligt, värt att läsa

Alltså jag måste bara berätta det här. Idag när jag, petters mamma och hampus satt och kollade på tv, så började Melvin (deras hund) att få kvällniningar ni vet? Och så spyr han ut en 30cm lång grå/grön korv på mattan (den var 10cm bred!!!!) Bara då höll jag på att spy, + att det var på värsta fina mattan. OCH när jag och petter hade varit ute i stugan och kom in, så hade charlie (petters brorsson) kommit dit, så han hoppade upp på Petter och krama honom och så, och så när petter lyfter ner honom så kliver han i världens äckligaste bajs. Det var mer och större än en människas bajs, och Charlie började grina som en tok. Och det var inte fina korvar utan en stor fet diarre klump!!!!
Och det var också på en dyr fin matta. Ja, inte nog med det, när vi nu var in för nån minut sen så luktade det fortfarande bajs, så petter kikade runt lite, och då hade hundfan bajsat på en sånhär fin vit lurvig matta inne i kickis rum. Jag dog, snacka om att hunden är dålig i magen, stackarn!! (Han är väldigt rumsren annars)
Man undrar ju vad han har ätit!!!!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Hua ana mej jänta, han måste ha ätit älg:) Allt bra här, försökte ringa igår men fick tag i Mats till slut, kramar från mamma.

2010-10-21 @ 10:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0