hejhej

Har inte så mycket att skriva om, skolan är jobbig och det är mycket plugg. Om det kommer vara mer än så här på det gymnasiet jag vill gå då går jag hellre IV. haha nejdå. Men jag är väldigt skoltrött. Mycket har att göra med våran hemska klass också. Den är fruktansvärd. Men skolan går ändå bra, jag fick VG+ på ett gammalt nationellt prov, så det är jag nöjd med, + att hon tyckte jag var jätte duktig sa hon. Idag hade jag engelska prov, och det gick väll sådär, det kunde gått mycket bättre, får väll se vad det blir. Imorn har jag tyska prov, så nu måste jag plugga lite till det, men ärligt så skiter jag i tyskan, det gjorde jag förra året och fick ändå VG (vi har en lite speciell lärare)
oj, nu blev det mycket ändå, aja.

bilder från igår då jag var hemma hos min morbror för han fyllde 40! Dock blev det bara bilder på min kusin Elinore, hon så söt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0