sjukgymnast, sommarstuga och orientering.

Det gick bra hos sjukgymnasten. Jag ska börja träna där minst två gånger i veckan och dom kommer hålla koll på mig så att det blir bättre och så att det blir rätt. Jag ska alltså bygga upp musklerna runt där för att min rygg är inte van att ha den hållningen som jag måste ha nu efter skadan.
Sommarstugan var super fin och super mysigt. Dock var det ju lite dåligt väder nu, men jag kan tänka mig hur fint det kommer vara på sommaren. Ligger precis vid vattnet också!
Orienteringen gick super bra. Jag ock felicia var grymma. Nu ska jag sova. Imorn är jag ledig, vilket är såååå skönt.
GODNATT

här är tre bilder från stugan. (Det är inte våra saker som är i stugan, och det en del kvar att göra på den)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0