söndag

Jag har haft en slapp och skön söndag. Sov till 11, åt frukost, kolla på film, gick över till mormor med petter och där var min morbror, hans sambo och deras barn, fick lite fika och kollade på gamla teckningar som jag gjort till mromor när jag var liten. Sedan åkte jag, petter och hugo till borlänge, calle är så cool så han har tagit körkort, så han körde, det var lite små-läskigt. Vi åt pizza på american take away och sedan åkte vi hem. Nu har jag sett klart på Avatar, har aldrig sett den förut, men den var helt okej bra. Ingen höjdare, men bra. Nu måste jag väll sätta igång och plugga lite. Vi har so prov på onsdag (IGEN!!!!) och hemkunskapsprov på torsdag.
Jag saknar mamma!

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Jag saknar dig gumman:) Allt bra här i Kina, idag blir det jobb hela dagen, vi kanske hörs ikväll, kramar till dig!

2010-10-18 @ 03:43:09
Postat av: -

kan du inte visa i ett inlägg hur du gör så att det blir sånt där blänk på bilderna? :) vet att du använder photo scape men hur? :)

2010-10-25 @ 20:49:17
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0