söndag

seg söndag. Blev mycket sent igår och jag är väldigt trött idag. Men vi hade super kul igår så det är det värt! Tack tjejer! :D
Har pratat med mamma idag, och jäklar vad hon har köpt massa fint. Saknar henne och längtar efter kläderna, haha :D Ni kommer såklart få se bilder då, tro mig ;)
Ikväll måste jag plugga, jag har två prov imorn. Men jag har verkligen ingen ork, pluggade i 20 min nyss. Kom ingen vart.... tack gode gud att detta är sista veckan. Sen slipper jag skolan i tre veckor!
Ha en fin söndagskväll! Ett tips, beck - skarpt läge går idag klockan 21.00 på tv4.




En skön bild på lisa, felicia och jag när vi gick i 7:an tror jag :) coolingar


Kommentarer
Postat av: klara

tack själv! ♥

2010-10-24 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0