två filmtips

detta kanske är filmer ni har sett men ändåååå
1. Pearl Harbor.
Har sett den förut för länge sen, men såg den idag igen. Fy tusan vad bra den är. Kan vara en av dom bästa filmerna som gjorts. Om det ska vara krig i filmer tycker jag det ska vara med flygplan, det tycker jag är riktigt coolt. Men den är ju också så sjukt sorglig, grät halva filmen, och den är 2,45 h lång, så det blev en del tårar som Petter fick torka, haha ;)
Dom tre huvudrollerna är väldigt snygga också, det gör inte filmen sämre.
Ben Affleck
Josh Hartnett
Kate Beckinsale

2. Änglar och demoner (da vinci koden)
Det är alltså filmer. Första heter Da vinci koden, och uppföljaren till den heter Änglar och demoner. Hinner inte beskriva vad dom handlar om för jag ska kolla på halv åtta hos mig, så jag lägger in två trailers istället.
Dom är otroligt spännande och det är en sån där film som i alla fall jag blir galen på, för allting stämmer med verkligheten, allt religons snack som dom pusslar ihop i den här filmen stämmer liksom. Det här var böcker från början som man gjorde film av för ett tag sen, så det är alltså författaren Dan Brown som är skaparen till det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0