första dagen på lovet

Då var påsklovet igång! Jag har tyvärr gått och blivit sjuk, super ont i halsen och har haft någon grad feber. Tränade i torsdags vilket inte var så smart, men det var sista träningen med vårat riktiga lag, för sen ska vi slå ihop med u-laget så jag kände att det ville jag inte missa.
Idag har jag varit i stugan med morbror, mamma, anders, bror och elinore! Vi har burit ris, åkt fyrhjuling, solat, ätit och så har jag lekt med elinore, hon är sex år och sååå söt! Kommer nog bilder sen tror jag...
Nu är jag hemma hos Tom, han är ute och springer men jag kunde tyvärr inte vara med pga min hals :/ ska spela match på måndag också, så jag måste bli frisk! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0