sliten

Ja urs vad jag känner mig sliten alltså, haha urs. Idag gick vi i skolan till fyra, sen åkte jag hem till hon som jag ska låna min klänning av och tog lite mått å sånt. Och så kom mormor dit också, så vi fikade där och jag lekte med deras supersöta hund! Efter det gick jag hem, skrev klart nå bajs till Svenskan och sen somnade jag, men musik papprena i handen, haha trött tjej. Vaknade typ två timmar senare och började plugga igen, nu har jag tagit en paus för att slänga in detta blogginlägg. Men nu ska jag lägga mig och plugga igen......
caroline, klara och jag i början av juni när vi hade nån grej med skolan på roxnäs udde. jag älskar den där sista veckan innan man får sommarlov, sån känsla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0