dopad?

Hallå mina vänner och ovänner. Kom precis hem från en dag med skola, träning och dopingtest. Ja, när jag höll på att träna så kom det en gubbe och en gumma och sa att jag skulle göra dopingtest. Och hon följde med in när jag skulle kissa i den där jädrans koppen!! Och hon KOLLADE när jag kissade! Då går det ju inte att kissa ellerhur?? Nej, jag vet, jag fick lov att sätta på kranen så att det skulle komma nåt. Och man skulle kissa 90ml, det är fan rätt mycket. Ja efter att jag fyllt koppen med mitt fina gula kiss fick jag SJÄLV hälla över det i två behållare och mäta upp och hålla på. FRESH! MEDANS tanten stod och kollade på. Tänk er själva, jag, lite stressad, har precis tränat klart, inne på en trång toalett tillsammans med en random tant som ber mig kissa 90ml medans hon kollar på mig. 
Ja det var en upplevelse i sig, om man säger så! Nu ska jag chilla, dricka glögg och äta lussebulle. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0