måndag

Kom hem sent igår, stavhoppet var försenat typ 2 timmar. Det gick inge bra. Jag förstår inte varför, det gick som sagt skit bra på träningen i torsdags och på inhoppet igår också, men sen efter ett hopp så fick jag lov att byta stav för den jag brukar ha blev för mjuk och då stämde ingenting. Nu får väl lov att skaffa lite större muskler tills sm så jag klarar av att ha en styvare stav, haha.... 
Jag har ingen tid att blogga tyvärr. Den här veckan är det mycket, läxförhör inlämningar OCH nationella prov som börjar imorn och jag är så nervös. Jag tycker man har för lite tid på sig, jag kommer säkert få lov att stressa. 
Nu ska jag städa mitt rum :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0