no time

(Hur mår du judith?) Hej på er!! Idag hade jag muntliga nationella prov i svenska, det gick bra och det var rätt kul faktiskt! Hade också egen lektion, den gick heeelt ok. 
Jag har ska sätta igång med packningen snart också, måste fixa allt klart inför helgen ikväll eftersom att jag åker nästan dirket från skolan imorn. Klockan halv 7 har jag stav träning, vi ska köra med riktig ribba idag igen så jag hoppas på bra resultat såhär innan SM...
Jag har precis gjort klart so-läxan så nu ska jag börja packa, sen har jag bara tyska läxan kvar tills imorn! :) 
HÖRS


Kommentarer
Postat av: anonym

Trevliga bilder....men du borde kolla stavningen på din header.



"Triyng"?



Trying!

2011-02-17 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0