svar till anonym

Anonym om en vän är en vän hur taskigt livet än gått:
jag har hört någon säga att du inte är med i detdär gänget längre, att felicia (eller vad hon nu heter) har dissat dig !?

Svar: Jag är inte lika mycket med "det där" gänget längre nej, men dom är mina kompisar och det kommer dom alltid att vara. Varför jag inte är med dom lika mycket finns det flera orsaker till, orsaker som jag inte finner någon anledning att skriva om här. Jag har skit kul när jag är med dom och allihopa är underbara människor! Felicia har inte dissat mig och jag har inte heller dissat henne på något sätt. Vi går inte ihop lika bra längre, det vet både hon och jag att vi inte gör. Vilket är väldigt synd men så är det och man förlorar och hittar nya vänner under livets gång. Människor växer åt olika håll och förblir aldrig likadana. Somliga växer ihop och andra isär. PUNKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0