svar till julia

JULIA om kom igen:
hej sanna!
har du nåt tips på någon bra sida på BILLIGA lyle and scott tröjor?
eller har du någon till salu?
behöver verkligen en, faaast!!

svar: Hej Julia! Jag har själv ingen lyle scott tröja, blandar ihop alla dom där "dyra märkena" på MQ och JB:s och det där. Ska jag vara ärlig så har jag ingen större koll. Men vad jag vet så kan man köpa sådana tröjor på som sagt MQ och JB:s (om du bor i Falun då). Men sen finns det ju hemsidor där man kan köpa tröjor som folk säljer. Tradera och blocket är två sidor som jag vet. På tradera bjuder på varan och då får du se till att vara aktiv när själva budningen sker. På blocket står det ett fast pris som säljaren lagt ut. Dock tillkommer frakt om du köper på dessa sidor. (Om inte säljaren skriver att han/hon betalar frakten) 
Jag har själv inte handlat på tradera, men jag känner folk som har gjort det och det ska vara jätte smidigt. Man tjänar ju verkligen på att köpa där, även om frakten kostar så blir det ändå mycket billigare. Gå bara in på tradera och sök på "lyle scott" så kommer det upp massor :) 
Om du inte vill köpa på nätet så får du nog åka till någon lager shop någonstans (typ lager 157) Haha, här hade jag lånat min kompis Carlos tröja, för jag inte hade några kläder hos petter (det var i höstas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0