21:58

Kom precis hem från Tom. Vi kollade på hockey. Eller han kollade på hockey och jag kollade på film. Dock sög leksand så det var inge kul att kolla. Jag har faktiskt massor att göra. tex som att skriva konsthistoria, skriva lite på so:n och plugga matte. Men jag tänker faktiskt strunta i det. Det är egentligen inte brottom med något av det. Så jag ska lägga mig i sängen och läsa en bok istället. Jag älskar att läsa böcker men jag har inte haft tid med det den senaste tiden, men nu gick jag in till mamma och snodde åt mig en bok av Michael Nyqvist. Jag älskar honom som skådespelare och jag hoppas att jag kommer älska honom även som författare. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0