alltså hej

Jag har ju inte bloggat sedan jag kom hem men jag har inte tänkt på det ärligt talat. Blev sjuk direkt när jag kom hem, eller ja ont i halsen, snorig och lite febrig. Det håller fortfarande i sig lite så jag kan inte träna, så jag är lite små sur över det! Annars så har ju skolan börjat och inget nytt med det, förutom att det snart är nationella prov vilket jag gruvar mig över enormt mycket, först ut är svenskan. Det suger att vara hemma i Sverige, eller det är ju super kul att träffa alla men annars vill jag vara där nere i underbara Afrika. Jag har varit med Tom en del, super kul :) och igår fikade jag med några tjejer på stan, men nu ska jag göra mig klar och lägga mig i sängen för att börja kolla på step up 3 och dricka te. (hoho de rimma!) 
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0