bokat och klart

Nu är vårat träningsläger bokat och klart! Vi åker till Nerja i Spanien den 29/5. Det kommer bli uuunderbart! Jag åker dit med kvarnsveden och det kommer bli toppen, ser super fint ut och friidrottare som varit där tidigare säger att vi kommer få det toppen! Så det ser ju ljust ut.  WIHO! Nu när jag tänker efter så tror jag nog att jag aldrig har varit i spanien, jag har besökt många länder men faktiskt inte spanien (om man inte räknar med mellan landningen när vi åkte till Gambia, haha) Så då blir det ännu roligare.

Kommentarer
Postat av: Man var ju nykter i morse, men nu börjar det ordna upp sej

http://www.youtube.com/watch?v=xZ1j-Jzl2CI

2011-01-19 @ 18:31:42
Postat av: MAJA

HIhihiihihihohohohoh

2011-01-27 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0