heaven can wait


u n d e r b ar  dag!  Vi var ju på paradise beach idag, och oj. Det var verkligen paradiset. Det var vi, jag, sonny, chi, mamma och taxi-killen + typ en familj till på stranden, och stranden var hur lång som helst. Det fanns snäckor stora som mina händer, som jag självklart plockade med mig hem. Sanden var fin, bra vatten och stora palmer med kokos-nötter. Ja, ni får se bilder sen. Vi fick äta helt färsk hummer. Vi gick en bit bort på stranden där fiske-båtarna precis hade kommit iland, hämtade varsinn hummer, och sedan fick köket tillaga den, det var fantastikt!
Efter paradise beach åkte vi hem till chi och gav saker till barnen i hans område. Tre av barnen har mist sina föräldrar när dom var 6 månader, 3 år och 4 år. Dom tog vi med till marknaden så fick dom nya skor, kläder och flickan (den yngsta) fick två klänningar. När vi kom tillbaka till hans hus igen bjöd vi alla barn på godis, kakor och coola. Det är som mamma sa "bara en droppe i havet". MEN det är bättre att hjälpa någon än ingen alls.
Min sista dag här har varit perfekt enligt mig. Nu väntar sängen! Imorgon flyger jag hem till Sverige, och just nu vill jag bara stanna kvar här!

bilden visar när vi var iväg och hämtade hummrarna. Jag övervann min rädlsa och höll i den!!  ser nu hur fet den är??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0