tjeeeenare mannen

Hade sovmorgon till 10.20 imorse, så tom sov här, hiho. Jag hade också möte med studievägledaren idag och gud vad det här med gymnasiet är jobbigt. Vi ska ju snart välja. Pilotgymnasiet kan jag ju glömma för det ska tas bort. Så då måste jag gå teknik eller natur för att SEN gå på yrkeshögskolan...... Så imorgon ska jag vara på Haraldsboskolan hela dagen med några andra från min klass och kolla in natur-linjen. Jag kan gå estet-media och ända komma in på yrkeshögskolan men då måste jag välja till så mycket på individuella val och jag vet inte om det är värt det. Gud vad jag ändrar mig hela tiden, haha. Det blir spännande att se hur det här slutar.  Nu måste jag göra massa skolarbete som jag kommer missa imorn innan det är dags för träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0