17.57

Ahmen tjeeeenare allihopa! Har varit lite depp i några dagar av olika anledningar men jag känner att mitt vanliga (glada och positiva) humör sakta men säkert börjar komma tillbaka. Klippte mig som sagt på morgonen, det blev toppen! Åh hon är så duktig, hon som klipper mig (samma som jag gjorde balfrisyren hos)
Efter det åkte jag upp till pappa och har jobbat där fram till nu. Har ändå inget annat för mig dom närmaste dagarna så varför inte fixa ihop lite pengar? Idag har jag i alla fall fått tagit ner, hängt upp och placerat tavlor precis exakt som jag vill ha dom i ett rum. Det är faktiskt ganska kul, dock har jag hamrat mig på tummen ca 1000 gånger och stuckit mig på ståltråden ca 1000 gånger. Men det är kul ändå!
Nej gud vad jag skirver! Nu ska jag äta något, byta om och sedan sticka till lindvallen för fotbollsträning. SES
här kommer lite roliga bilder från spanien också
"vem-gör-mest-plask-leken"
jag och maja försökte ta en snygg bild i poolen
Jag tror hon kör nån form av styrka, haha...
efter bergsvandringen! Vi skulle dricka sprite på nåt konstigt sätt och sen säga ett konstigt ord samtidigt. Alla fick sig ett gott skratt
COACH
mongo på spaniens största matkedja, eller nåt sånt.
nån övning eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0