freeedag imorn!

heeeej! Kom precis hem från träningen. Åh vad skönt det var att få hoppa igen, är väldigt taggad för tävlingen på lördag, lite krångel med stavarna bara, den ena är för styv och den andra får jag ingen böj på. 
Imorn  är det freeedag och då är så skönt. Har dock en jobbigt helg med plugg framför mig, jag har biologiprov på onsdag... Men imorn ska jag antagligen se på bio med anna och moa, å kanske tom. Sen ska jag till pappa å sova där för på lördag ska vi åka tidigt tidigt till örebro. På söndag blir det plugg plugg plugg och antagligen fotbollsträning. Vi får se när vi hörs nästa gång. HA DE BRA!
bild tagen av siri från finalen på fk-spelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0