fullt upp

HEJ! Tävlingen gick bra, kom hem med ett brons i stav och en helt okej plats i 60m, kom till final iaf. Och så följde min underbara Tompa med! Han är så himla bäst och följer med mig. tack hjärtat! Du vet hur mycket det betydde! 
Idag har jag lekt med Fanny, vilket var väldigt länge sen och vi hade en del att prata om! så mysigt så. Sen har jag vart med tom, men han är tyvärr mer eller minde död för han har 39,9 graders feber, IGEN! åh, tycker så synd om honom, krya <3 <3 Nu ligger jag i sängen och kollar på filmen som går på fyran, samtitigt pluggar jag och sitter vid datorn, haha. Ska försöka blogga lite mer i veckan, men det är svårt att hinna med. På tisdag börjar vi köra hårt med stav-gänget igen också! Men Men
SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0