saknar och saknar igen

Det är så konstigt hur djur och barn sätter sig på skallen. Trots att jag och petter för länge sedan har gjort slut så kan jag inte förmå mig att inte sakna melvin & felix, alltså petters hund och katt, och petters brors barn, maja, charlie och hampus. Djur och barn är nog det mest glädjespridande som finns, och sådant sätter sig kvar, vilket kan vara jobbigt ibland. Brukar inte träffa "min" (pappas) hund så ofta då jag och min pappa inte träffas särskilt mycket. Men nu saknar jag verkligen lilla Hilda super mycket (hunden). Hon sprider ju sådan glädje! Saknar pappa också, han kommer hem på torsdag, han har varit borta sex veckor i thailand..

Jag och Hilda när jag var i hedemora hos en kiropraktor och knäckte ryggen lite.
Melvin i vika.
Charlie och Hampus i Vika.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men petter sankanr du inte ?

2011-03-15 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0