lilla os, järvsö

Hej människor! Sov inte många timmar inatt, satt och sov på lektionerna och somnade direkt när jag kom hem. Just nu sitter jag och nördar framför datorn men ska snart sätta igång med att packa! Imorn åker nämligen jag och tre vänner till Järvsö för att tävla på lilla os. Det är inte en så stor tävling som det låter haha.. Man springer på kolstubbsbanor och nu när vi är äldre så är det inte alls så många med. Men det var stort när man var liten. Så vi ska åka dit och tävla och bo i en stuga. Det kommer bli skit kul tror jag! Alla vi ska också vara med på grenar som vi annars aldrig gör. Jag ska tex vara med på höjd, längd, tresteg, 100m, 100mh, 200mh! Detta blir intressant...
Nej nu MÅSTE jag packa, vi åker tidigt imorn. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0