torsdag -obs långt inlägg-

Hej gullrumpor! Nu har snart en hel vecka med träning på friidrottsgymnasiet gått (förra vecka räknas inte tycker jag) och det känns skit bra! Jag trivs som fisken i vattnet faktiskt. Och skolan är för övrigt väldigt bra. Jag rekomenderar verkligen den nya ekonomi/juridik linjen för er 96:or! Dock tror jag att intagningsprovet kommer att höjas väldigt till nästa år, men det är värt att slita för det är verkligen en toppen linje :) 
Ikväll ska jag läsa rättskunskap, företagsekonomi och en novell. (låter inte det kul jämfört med typ geografi??) 
Sen ska jag se på något solsidan avsnitt. Det blir en lugn kväll alltså. Både jag och min kropp är rätt slut, har enorm träningsverk också, men det är det värt! Nu blir det maaaaat. PUSS
Jag och lite av mina nya fig-kläder som vi fick igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0